Let’s find what works best for you and your goals
SERVICES
Of je nu een logo, een complete website of een social media-pakket nodig hebt, samen gaan we op zoek naar jouw korte en lange termijn doelen om uiteindelijk jouw bedrijf tot bloei te laten komen. Wij zorgen dat jouw verhaal wordt doorvertaald naar een prachtig product.
BRAND DESIGN
LOGO, ILLUSTRATIES, PATRONEN Etc.
WEB DESIGN
CUSTOM MADE WEBSITEΒ
STATIONARY
VISITEKAARTJE, BRAND BOEK Etc.
No.01
BRAND DESIGN
Door een unieke bedrijfsidentiteit versterk je je merk. Een professionele uitstraling helpt jouw bedrijf om meer omzet te behalen en de klanten aan te trekken die passen bij jouw bedrijf. Een win-win situatie! Wij bieden twee branding pakketten aan. De add-ons kunnen los toegevoegd worden aan ieder pakket. Neem contact op voor vragen of een vrijblijvende offerte.
Het brand pakket heeft een doorlooptijd van 4-6 weken.
BASICS
inclusief (klik op hetΒ β voor meer informatie)
β branding vragenlijst
Voorafgaand aan de meeting krijg je van mij een uitgebreide brand vragenlijst toegestuurd. Tijdens de meeting bespreken we deze en hebben we het over jouw onderneming, doelen en klanten. Aan de hand van inspiratie beelden bespreken we de eerste creatieve richtingen.
β brand moodboard
Tijdens de meeting hebben we het over jouw onderneming, doelen en klanten gehad en hebben we al wat beelden verzameld voor jouw creatieve richting. Ik ga aan de slag met alle verkregen informatie om een moodboard te maken die als rode draad zal dienen tijdens het verdere ontwerpproces.
β 3/4 concepten
Het primaire logo is één van de meest belangrijke elementen van je volledige branding. Daarom creëer ik 3 à 4 concepten om er vervolgens samen één te kiezen die ik verder zal uitwerken.
β 3 correctierondes
Nog niet helemaal tevreden? Geen probleem! Wij corrigeren maximaal drie keer.
β primair logo
Er wordt één primair logo uitgewerkt. Samen kiezen we welke het beste bij jouw bedrijf past.
β sub logo
Het sub logo is een variatie op je primair logo die je op plekken gebruikt waar je logo net niet goed past. Bijvoorbeeld je profielafbeelding op social media.
ALL IN
inclusief (klik op hetΒ β voor meer informatie)
β branding vragenlijst
Voorafgaand aan de meeting krijg je van mij een uitgebreide brand vragenlijst toegestuurd. Tijdens de meeting bespreken we deze en hebben we het over jouw onderneming, doelen en klanten. Aan de hand van inspiratie beelden bespreken we de eerste creatieve richtingen.
β brand moodboard
Tijdens de meeting hebben we het over jouw onderneming, doelen en klanten gehad en hebben we al wat beelden verzameld voor jouw creatieve richting. Ik ga aan de slag met alle verkregen informatie om een moodboard te maken die als rode draad zal dienen tijdens het verdere ontwerpproces.
β 3/4 concepten
Het primaire logo is één van de meest belangrijke elementen van je volledige branding. Daarom creëer ik 3 à 4 concepten om er vervolgens samen één te kiezen die ik verder zal uitwerken.
β 3 correctierondes
Nog niet helemaal tevreden? Geen probleem! Wij corrigeren maximaal drie keer.
β primair logo
Er wordt één primair logo uitgewerkt. Samen kiezen we welke het beste bij jouw bedrijf past.
β sub mark
De submark is een simpele variatie van het sub logo. Een monogram, één letter of een klein tekentje.
β sub logo
Het sub logo is een variatie op je primair logo die je op plekken gebruikt waar je logo net niet goed past. Bijvoorbeeld je profielafbeelding op social media.
β Kleurpalet + typografie
Ik geef een voorstel van een aantal kleurpaletten en lettertypes die bij jouw branding passen. Samen kiezen we de beste uit! Deze aspecten kunnen vervolgens doorgevoerd worden in je gehele branding, denk aan je visitekaartje, flyer en/of website.
β patroon of illustratie
Ik geef een voorstel van een aantal ontwerpen van patronen en/of illustraties die perfect bij jouw branding passen. Deze elementen verbinden het geheel met elkaar. Je kan deze elementen terug laten komen op je website, je verpakkingen en op je social media kanalen.
ADD ON
(klik op hetΒ β voor meer informatie)
β Social media
Social media platformen zoals Facebook, Instagram, Twitter, Youtube en Pinterest zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Ook voor jouw business is het belangrijk om je stijl door te trekken naar deze kanalen om herkenning te creeΓ«ren en professioneel over te komen. Wij ontwerpen je profielafbeelding, header, post/stories templates en highlights.
β stijlgids
Wanneer alle elementen zijn goedgekeurd en we het project hebben afgerond zal ik een stijlgids samenstellen die je zal helpen bij het toepassen van jouw eigen branding.
BASICS
inclusief (klik op het itemΒ voor meer informatie)
β branding vragenlijst
Voorafgaand aan de meeting krijg je van mij een uitgebreide brand vragenlijst toegestuurd. Tijdens de meeting bespreken we deze en hebben we het over jouw onderneming, doelen en klanten. Aan de hand van inspiratie beelden bespreken we de eerste creatieve richtingen.
β brand moodboard
Tijdens de meeting hebben we het over jouw onderneming, doelen en klanten gehad en hebben we al wat beelden verzameld voor jouw creatieve richting. Ik ga aan de slag met alle verkregen informatie om een moodboard te maken die als rode draad zal dienen tijdens het verdere ontwerpproces.
β 3/4 concepten
Het primaire logo is één van de meest belangrijke elementen van je volledige branding. Daarom creëer ik 3 à 4 concepten om er vervolgens samen één te kiezen die ik verder zal uitwerken.
β 3 correctierondes
Nog niet helemaal tevreden? Geen probleem! Wij corrigeren maximaal drie keer.
β primair logo
Er wordt één primair logo uitgewerkt. Samen kiezen we welke het beste bij jouw bedrijf past.
β sub logo
Het sub logo is een variatie op je primair logo die je op plekken gebruikt waar je logo net niet goed past. Bijvoorbeeld je profielafbeelding op social media.
ALL IN
inclusief (klik op het itemΒ voor meer informatie)
β branding vragenlijst
Voorafgaand aan de meeting krijg je van mij een uitgebreide brand vragenlijst toegestuurd. Tijdens de meeting bespreken we deze en hebben we het over jouw onderneming, doelen en klanten. Aan de hand van inspiratie beelden bespreken we de eerste creatieve richtingen.
β brand moodboard
Tijdens de meeting hebben we het over jouw onderneming, doelen en klanten gehad en hebben we al wat beelden verzameld voor jouw creatieve richting. Ik ga aan de slag met alle verkregen informatie om een moodboard te maken die als rode draad zal dienen tijdens het verdere ontwerpproces.
β 3/4 concepten
Het primaire logo is één van de meest belangrijke elementen van je volledige branding. Daarom creëer ik 3 à 4 concepten om er vervolgens samen één te kiezen die ik verder zal uitwerken.
β 3 correctierondes
Nog niet helemaal tevreden? Geen probleem! Wij corrigeren maximaal drie keer.
β primair logo
Er wordt één primair logo uitgewerkt. Samen kiezen we welke het beste bij jouw bedrijf past.
β sub mark
De submark is een simpele variatie van het sub logo. Een monogram, één letter of een klein tekentje.
β sub logo
Het sub logo is een variatie op je primair logo die je op plekken gebruikt waar je logo net niet goed past. Bijvoorbeeld je profielafbeelding op social media.
β Kleurpalet + typografie
Ik geef een voorstel van een aantal kleurpaletten en lettertypes die bij jouw branding passen. Samen kiezen we de beste uit! Deze aspecten kunnen vervolgens doorgevoerd worden in je gehele branding, denk aan je visitekaartje, flyer en/of website.
β patroon of illustratie
Ik geef een voorstel van een aantal ontwerpen van patronen en/of illustraties die perfect bij jouw branding passen. Deze elementen verbinden het geheel met elkaar. Je kan deze elementen terug laten komen op je website, je verpakkingen en op je social media kanalen.
ADD ON
inclusief (klik op het itemΒ voor meer informatie)
β Social media
Social media platformen zoals Facebook, Instagram, Twitter, Youtube en Pinterest zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Ook voor jouw business is het belangrijk om je stijl door te trekken naar deze kanalen om herkenning te creeΓ«ren en professioneel over te komen. Wij ontwerpen je profielafbeelding, header, post/stories templates en highlights.
β stijlgids
Wanneer alle elementen zijn goedgekeurd en we het project hebben afgerond zal ik een stijlgids samenstellen die je zal helpen bij het toepassen van jouw eigen branding.
No.02
WEB DESIGN
Heb jij een bloeiend bedrijf? Of sta je in het begin van een bloeiend bedrijf? De twee web design pakketten zijn voor bedrijven die een volledige ervaring willen die rechtstreeks gericht is op hun publiek. Met deze pakketten wordt je website helemaal op maat ontworpen en gebouwd waardoor je een uniek en professioneel online platform krijgt dat zich onderscheidt van je concurrentie en je helpt je publiek effectiever en consequenter in contact te brengen. Neem contact op voor vragen of een vrijblijvende offerte.
Het web design pakket heeft een doorlooptijd van 6-8 weken.
BASICS
inclusief (klik op hetΒ β voor meer informatie)
β web design vragenlijst
Voorafgaand aan de meeting krijg je van mij een uitgebreide brand vragenlijst toegestuurd. Tijdens de meeting bespreken we deze en hebben we het over jouw onderneming, doelen en klanten. Aan de hand van inspiratie beelden bespreken we de eerste creatieve richtingen.
β brand moodboard
Tijdens de meeting hebben we het over jouw onderneming, doelen en klanten gehad en hebben we al wat beelden verzameld voor jouw creatieve richting. Ik ga aan de slag met alle verkregen informatie om een moodboard te maken die als rode draad zal dienen tijdens het verdere ontwerpproces.
β kleurthema + Typografie
Wanneer we een moodboard hebben gekozen ga ik aan de slag met je verdere branding. Ik geef een voorstel van een aantal kleurpaletten en lettertypes die bij jouw branding passen. Samen kiezen we de beste uit! De aspecten stijl, typografie, kleur- en beeldgebruik worden vastgelegd en gelden als rode draad bij de rest van de keuzes die gemaakt worden.
β Custom made website
Nu de basics voor de website klaar staan gaan we aan de slag met de website. Het proces van de website bestaat uit 4 fases.
Fase 1; Conceptfase.
De conceptfase bestaat uit het vaststellen van de stijl, typografie, kleur- en beeldgebruik en er wordt nagedacht over flowchart van de website.
Fase 2; Ontwerpfase
In de ontwerpfase worden de gekozen concepten ontworpen en uitgewerkt en er wordt een definitieve keuze gemaakt uit deze ontwerpen. De flowchart wordt vertaald naar een interactief ontwerp en eventueel volgt er een tweede of derde ontwerpfase.
Fase 3; productiefase + technische realisatie
Het product wordt klaar gemaakt voor productie of publicatie.
Fase 4; projectbegeleiding + oplevering
Dit omvat de nabespreking van het project en uitleg over het cms systeem WordPress. Zodat je eventuele tekstuele aanpassingen zelfstandig kan aanpassen.
β website onderhoud
Dit pakket omvat 3 maanden onderhoud. Het maandelijkse onderhoud van de website bestaat uit;
β Tekstuele aanpassingen en kleine design aanpassingen (in overleg).
β WordPress Updates
β Theme Updates
β Plugin Updates
β Backups
β Verwijderen Spam
β Dode links Check
β Verwijderen Revisies
β Optimaliseren Database
β Malware Scan
ALL IN
inclusief (klik op hetΒ β voor meer informatie)
β web design vragenlijst
Voorafgaand aan de meeting krijg je van mij een uitgebreide brand vragenlijst toegestuurd. Tijdens de meeting bespreken we deze en hebben we het over jouw onderneming, doelen en klanten. Aan de hand van inspiratie beelden bespreken we de eerste creatieve richtingen.
β brand moodboard
Tijdens de meeting hebben we het over jouw onderneming, doelen en klanten gehad en hebben we al wat beelden verzameld voor jouw creatieve richting. Ik ga aan de slag met alle verkregen informatie om een moodboard te maken die als rode draad zal dienen tijdens het verdere ontwerpproces.
β kleurthema + Typografie
Wanneer we een moodboard hebben gekozen ga ik aan de slag met je verdere branding. Ik geef een voorstel van een aantal kleurpaletten en lettertypes die bij jouw branding passen. Samen kiezen we de beste uit! De aspecten stijl, typografie, kleur- en beeldgebruik worden vastgelegd en gelden als rode draad bij de rest van de keuzes die gemaakt worden.
β Foto's
De foto’s worden geselecteerd voor de website.Β
β one pager
We maken een one pager die binnen 1-2 weken online staat. Zo ben je direct in de lucht en kunnen klanten je direct vinden.
β Custom made website
Nu de basics voor de website klaar staan gaan we aan de slag met de website. Het proces van de website bestaat uit 4 fases.
Fase 1; Conceptfase.
De conceptfase bestaat uit het vaststellen van de stijl, typografie, kleur- en beeldgebruik en er wordt nagedacht over flowchart van de website.
Fase 2; Ontwerpfase
In de ontwerpfase worden de gekozen concepten ontworpen en uitgewerkt en er wordt een definitieve keuze gemaakt uit deze ontwerpen. De flowchart wordt vertaald naar een interactief ontwerp en eventueel volgt er een tweede of derde ontwerpfase.
Fase 3; productiefase + technische realisatie
Het product wordt klaar gemaakt voor productie of publicatie.
Fase 4; projectbegeleiding + oplevering
Dit omvat de nabespreking van het project en uitleg over het cms systeem WordPress. Zodat je eventuele tekstuele aanpassingen zelfstandig kan aanpassen.
β website onderhoud
Dit pakket omvat 3 maanden onderhoud. Het maandelijkse onderhoud van de website bestaat uit;
β Tekstuele aanpassingen en kleine design aanpassingen (in overleg).
β WordPress Updates
β Theme Updates
β Plugin Updates
β Backups
β Verwijderen Spam
β Dode links Check
β Verwijderen Revisies
β Optimaliseren Database
β Malware Scan
ADD ON
(klik op hetΒ β voor meer informatie)
β mobiele website
Een mobiele website is een website die speciaal is gemaakt voor gebruik op een mobiel apparaat zoals een smartphone. Door specifieke kenmerken van een smartphone zijn niet alle reguliere websites goed toegankelijk of makkelijk te gebruiken.
β animatie
In deze add-on worden er drie animaties gemaakt van jouw huisstijl. Te gebruiken voor de website en social media kanalen.
β one pager
We maken een one pager die binnen 1-2 weken online staat. Zo ben je direct in de lucht en kunnen klanten je direct vinden.
β Foto's
Fotoβs voor op de website worden geselecteerd en eventueel aangepast naar de juiste verhouding.
BASICS
inclusief (klik op het itemΒ voor meer informatie)
β web design vragenlijst
Voorafgaand aan de meeting krijg je van mij een uitgebreide brand vragenlijst toegestuurd. Tijdens de meeting bespreken we deze en hebben we het over jouw onderneming, doelen en klanten. Aan de hand van inspiratie beelden bespreken we de eerste creatieve richtingen.
β brand moodboard
Tijdens de meeting hebben we het over jouw onderneming, doelen en klanten gehad en hebben we al wat beelden verzameld voor jouw creatieve richting. Ik ga aan de slag met alle verkregen informatie om een moodboard te maken die als rode draad zal dienen tijdens het verdere ontwerpproces.
β kleurthema + Typografie
Wanneer we een moodboard hebben gekozen ga ik aan de slag met je verdere branding. Ik geef een voorstel van een aantal kleurpaletten en lettertypes die bij jouw branding passen. Samen kiezen we de beste uit! De aspecten stijl, typografie, kleur- en beeldgebruik worden vastgelegd en gelden als rode draad bij de rest van de keuzes die gemaakt worden.
β Custom made website
Nu de basics voor de website klaar staan gaan we aan de slag met de website. Het proces van de website bestaat uit 4 fases.
Fase 1; Conceptfase.
De conceptfase bestaat uit het vaststellen van de stijl, typografie, kleur- en beeldgebruik en er wordt nagedacht over flowchart van de website.
Fase 2; Ontwerpfase
In de ontwerpfase worden de gekozen concepten ontworpen en uitgewerkt en er wordt een definitieve keuze gemaakt uit deze ontwerpen. De flowchart wordt vertaald naar een interactief ontwerp en eventueel volgt er een tweede of derde ontwerpfase.
Fase 3; productiefase + technische realisatie
Het product wordt klaar gemaakt voor productie of publicatie.
Fase 4; projectbegeleiding + oplevering
Dit omvat de nabespreking van het project en uitleg over het cms systeem WordPress. Zodat je eventuele tekstuele aanpassingen zelfstandig kan aanpassen.
β website onderhoud
Dit pakket omvat 3 maanden onderhoud. Het maandelijkse onderhoud van de website bestaat uit;
β Tekstuele aanpassingen en kleine design aanpassingen (in overleg).
β WordPress Updates
β Theme Updates
β Plugin Updates
β Backups
β Verwijderen Spam
β Dode links Check
β Verwijderen Revisies
β Optimaliseren Database
β Malware Scan
ALL IN
inclusief (klik op het itemΒ voor meer informatie)
β web design vragenlijst
Voorafgaand aan de meeting krijg je van mij een uitgebreide brand vragenlijst toegestuurd. Tijdens de meeting bespreken we deze en hebben we het over jouw onderneming, doelen en klanten. Aan de hand van inspiratie beelden bespreken we de eerste creatieve richtingen.
β brand moodboard
Tijdens de meeting hebben we het over jouw onderneming, doelen en klanten gehad en hebben we al wat beelden verzameld voor jouw creatieve richting. Ik ga aan de slag met alle verkregen informatie om een moodboard te maken die als rode draad zal dienen tijdens het verdere ontwerpproces.
β kleurthema + Typografie
Wanneer we een moodboard hebben gekozen ga ik aan de slag met je verdere branding. Ik geef een voorstel van een aantal kleurpaletten en lettertypes die bij jouw branding passen. Samen kiezen we de beste uit! De aspecten stijl, typografie, kleur- en beeldgebruik worden vastgelegd en gelden als rode draad bij de rest van de keuzes die gemaakt worden.
β Foto's
De foto’s worden geselecteerd voor de website.Β
β one pager
We maken een one pager die binnen 1-2 weken online staat. Zo ben je direct in de lucht en kunnen klanten je direct vinden.
β Custom made website
Nu de basics voor de website klaar staan gaan we aan de slag met de website. Het proces van de website bestaat uit 4 fases.
Fase 1; Conceptfase.
De conceptfase bestaat uit het vaststellen van de stijl, typografie, kleur- en beeldgebruik en er wordt nagedacht over flowchart van de website.
Fase 2; Ontwerpfase
In de ontwerpfase worden de gekozen concepten ontworpen en uitgewerkt en er wordt een definitieve keuze gemaakt uit deze ontwerpen. De flowchart wordt vertaald naar een interactief ontwerp en eventueel volgt er een tweede of derde ontwerpfase.
Fase 3; productiefase + technische realisatie
Het product wordt klaar gemaakt voor productie of publicatie.
Fase 4; projectbegeleiding + oplevering
Dit omvat de nabespreking van het project en uitleg over het cms systeem WordPress. Zodat je eventuele tekstuele aanpassingen zelfstandig kan aanpassen.
β website onderhoud
Dit pakket omvat 3 maanden onderhoud. Het maandelijkse onderhoud van de website bestaat uit;
β Tekstuele aanpassingen en kleine design aanpassingen (in overleg).
β WordPress Updates
β Theme Updates
β Plugin Updates
β Backups
β Verwijderen Spam
β Dode links Check
β Verwijderen Revisies
β Optimaliseren Database
β Malware Scan
ADD ON
inclusief (klik op het itemΒ voor meer informatie)
β mobiele website
Een mobiele website is een website die speciaal is gemaakt voor gebruik op een mobiel apparaat zoals een smartphone. Door specifieke kenmerken van een smartphone zijn niet alle reguliere websites goed toegankelijk of makkelijk te gebruiken.
β animatie
In deze add-on worden er drie animaties gemaakt van jouw huisstijl. Te gebruiken voor de website en social media kanalen.
β one pager
We maken een one pager die binnen 1-2 weken online staat. Zo ben je direct in de lucht en kunnen klanten je direct vinden.
β Foto's
Fotoβs voor op de website worden geselecteerd en eventueel aangepast naar de juiste verhouding.
No.03
STATIONERY
Jouw offline presentatie is minstens zo belangrijk als je online presentatie. Je huisstijl doortrekken in je offline communicatie laat jouw bedrijf professioneel overkomen. Wij helpen je graag met het samenstellen van jouw belangrijkste offline communicatie middelen. Neem contact op voor vragen over de losse onderdelen of voor een vrijblijvende offerte.
De doorlooptijd van de losse stationery onderdelen is 2-3 weken.
β Visite kaartje
β flyer
β brand boek
β briefpapier
offertes en facturen
β enveloppen
β posters
β stickers
β menu kaarten
β verpakkingen
Β© STUDIO TWENTYSOMETHING 2020
MAKE A NEW INSTAGRAM FRIEND
FAQ Β | Β CONTACT Β | Β ALGEMENE VOORWAARDEN
Β© STUDIO TWENTYSOMETHING 2020